Logo, identitet, webside, varebildesign, visittkort og kundekontrakt
Brimi Eventyr organiserer og arrangerer gruppereiser for bedrifter til Brimiland, Lom, Gudbrandsdalen og Jotunheimen. Fokuset er på den ekte opplevelsen, tradisjonsrik kost, frisk luft, ren natur, eventyrlige og bærekraftige opplevelser i hjertet av Norge.
Når man er på reise i Lom, er det en ting som slår en, og det er alle de brune husene med lave møner. Til og med bensinstasjonen har dette. Etter å ha vært i kontakt med kommunen i Lom, ble det klart at det er regler for hvor spist et møne skal være, det skal ligge mellom 22 og 34 grader. Vi tok dette derfor som utgangspunkt for identiteten, og trekantformen kan gjenspeiles i hus og fjell.
Fra å være et lite firma med hovedsaklig belegg i helger, ønsket Brimi Eventyr å jobbe for å få flere kunder i ukedagene, og også større grupper. Vi utarbeidet en strategi der fokuset ble på å selge pakker, noe som Brimi Eventyr jobbet videre med.
Mitt ansvarsområde:
– Strategiutvikling
– Identitetsdesign
– Webdesign
– Illustrasjon
– Delvis tekstarbeid